آینازآیناز، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

آیناز نبض زندگی مامان و بابا

واکسن 18 ماهگی ایناز جونم

1393/12/10 17:7
نویسنده : مامان سیما
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترمامان خیلی ناراحتم چند وقت نیومدم به وبلاگت سر بزنم اخه شما تب داشتی سرماخورده بودی همش مواظبت بودم اما مریض شدی دوشب تا صبح بالای سرت بیدار بودم پاشویت میکردم بهت خاکشیر میدادم تا طبت بیاد پایین روز اول بردیمت دکتر خودت  الهی بمیرم بهت امپول زد  بعد یکم بهتر شدی که از بهداشت زنگ زدن گفتن الان نوبت واکسن 18 ماهگیته از یک طرف خوشحال شدم از یک طرف غم دنیا برای درد واکسنت ریخت توی دلم البته همش میگفتم اشکال نداره دخترم بزرگ شده اخه میدونی چیه من از واکسن دو ماهگیت که تورو میبردم برای واکسن خانوما بهم میگفتن درد نداره اصلا نگران نباش فقط واکسن 18 ماهگی خیلی اذیت میکنه میگفتم کو تا 18 ماهگی دلم شور میزد با بابا و مامان فاطمه رفتیم زود بود بخاطر همین بابا گفت بریم پارک تو انقدر اونجا بازی کردی دنبال همه میدوییدی نینی نینی میگفتی بعد برگشتیم بهداشت و واکسنتو زدی یکم گریه کردی جیغ میزدی اما زود ازوم شدی همش دستتو نشون میدادی میگفتی اوف اوف یعنی اوف شده با مراقبتی که از تو گلدخترم کردم زود خوب شدی بعد از دوروز هنوز میگی اوف شده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)