آینازآیناز، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

آیناز نبض زندگی مامان و بابا

تولد تنها بهونه ی زندگی ما

1393/6/4 23:00
نویسنده : مامان سیما
2,737 بازدید
اشتراک گذاری

خدایای عزیزم خدای بزرگم ازت ممنونم بخاطر دادن بهترین ادمای روی زمینت به من رسول تنها عشق زندگیم و دلیل نفسهای من آیناز. خداجونم در من چی دیدی که لایق این دو فرشته بود. به اندازه ای دخترم مهربونه که بعضی وقتها بهش حسودیم میشه که چقدر دلش بزرگه .گلبرگ گلم دخترم 1 سال از زمینی شدنت می گذرد 1 سال بزرگتر شدی 1ساله با خنده های قشنگت با ناز کردنای دخترونت دلم رو بردی و احساس مادر شدن و به قلبم هدیه دادی چقدر این روزها کنار تو زیباست خالق وجودم تمنا میکنم وجود عزیزانم را برای همیشه در کنارم دوست دارم خدا جون

آینازم عزیزدلم امروز قشنگترین روز عمرم بود تولد دختر کوچولویی که چراغ خونه ی من و بابایه تولد 1 سالگیت مبارک  فدای تو تک تک لحظه های من

دوست داشتم همون روز تولدت جشنت رو بگیریم بخاطر همین روز سه شنبه 4 شهریور جشنت رو برگزار کردیم 23 تامهمون داشتیم همه اومده بودن خیلی خوش گذشت مخصوصا به تو کوچولوی مامان

کوچک رویایی من تمام بودنت را حس میکنم

عشق من به تو عشق تو به من یک پدیده است

یک حقیقت بی نیاز از گمان

هنوز نمی دانی چقدر میخواهمت بیشتر از نفسهایم

به اندازه ی خنده های سر صبحت

همیشه کنارت هستم تو فقط بخندآرامش من    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دایی امیرمحمد جونه آینازه

 

 

 

 

عمو اسماعیل دوست داره آیناز

 

 

 

 

 

 

هدیه جون دخترعمه مهربون

 

 

کشک بادمجون و گراتن مرغ

 

 

 

 

 

 

 

ایناز جونم خاله سمانه و خاله شیوا عزیزای مامان زحمت اینو برات کشیدن

 

 

 

 

 

 

 

 

گراتن مرغ من و مامان فاطمه با خاله شیوا 2 شب قبل تولدت رو تا صبح بیدار بودیم تا غذاهای مهمونی رو آماده کنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسمه نازتو دایی امیر برات با بیسکویت درست کرده جیگرتومحبت

 

 

 

 

 

 

 

این ساعت تم پروانه ای نشون میده تو ساعت چند بدنیا اومدی

نوشته:آیناز مامان در ساعت 15:55 در تاریخ 4/6/1392 فرشته ی زمینی شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مامان قربون چشمای تیله ایت اینجا ساعت 1شب بود انقدر خسته شده بودی همش سرتو میزاشتی زمین میخوابیدی

 

 

پسندها (7)

نظرات (1)

خاله سانی
30 آبان 93 21:43
تولدت مبارک باشه خانوم خانوما ایشا.. 120 ساله شی و همیشه شاد باشیدست مامانت هم درد نکنه که تولد خوشگل واست گرفته.همه چی خیلی قشنگ بود